Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

W przypadku chęci zwrotu towaru, skontaktuj się z nami, podając nazwę zwracanego produktu, a my prześlemy Ci adres do zwrotu.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

W przypadku zwrotu produktu firmy S'ouvre:
SOUVRE POLSKA Sp. z o.o., ul.
Towarowa 5,
88-100 Inowrocław,
 
W przypadku firmy Davela
Davela
Ostrów 499,
37-700 Ostrów
 
W przypadku pozostałych produktów
Xlab Maciej Milewski
Upalna 80/28
15-668 Białystok

Zwrot towaru
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

W przypadku zwrotu produktu firmy S'ouvre:
SOUVRE POLSKA Sp. z o.o., ul.
Towarowa 5,
88-100 Inowrocław,
 
W przypadku firmy Davela
Davela
Ostrów 499,
37-700 Ostrów
 
W przypadku pozostałych produktów
Xlab Maciej Milewski
Upalna 80/28
15-668 Białystok

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl